ZAPOŠLJAVANJE I OUTSTUFFING

USLUGE KOJE MI NUDIMO

Uslugama Privremenog zapošljavanja i Outstaffing uslugama nastojimo da olakšamo procedure zapošljavanja, zamene i otpuštanja zaposlenih kod Klijenata. Sve poslove sa ljudskim resursima preuzima  Codex Trade sa jasno utvrđenim procedurama za zaposlene i klijente.

PREPUSTITE OBAVEZE ZAPOŠLJAVANJA PROFESIONALNIOM POSLODAVCU!

IZDVOJENE PREDNOSTI
  • Oslobađa se svih administrativnih radnji kod prijema, zamene ili otpuštanja radnika

  • Zadržavamo iste načine obračuna i utvrdjivanja zarada izvršioca, kod pružanja Outstaffing usluga

  • Odsustvo rizika radnih sporova sa radnicima, te rizike preuzima naša kompanija.

  • Svi izvršioci su kolektivno osigurani od posledica povreda na radu kod osiguravajućeg društva

  • Klijenti se ne obavezuju da zaposlenog prime za stalno, već mogu ugovorno da ga angažuju na određeni rok

  • Održite status malog pravnog lica održavanjem broja zaposlenih do 50 izvršioca u radnom odnosu (ušteda na troškovima revizorskih izveštaja itd)

  • Umanjite ili potpuno eliminišete zakonsku obavezu zapošljavanja invalida, i to jedno invalidno lice na prvih 20 zaposlenih i svakih 50 stalno zaposlenih radnika

  • U slučaju kontrole Inspekcije rada, vrši se preusmeravanje na našu agenciju, čime se smanjuje pristisak na Klijenta

  • Smanjenje pritiska na računovodstvo

  • Bez starosnog ograničenja angažovanih izvršioca

  • Oslobađa se svih kadrovskih evidencija (ugovori, rešenja, obračuni, bolovanja, odmori, povrede itd.)

  • Oslobađa se sistematizacije radnih mesta za ustupljene radnike

  • Oslobađa se izrade akta o proceni rizika na radnim mestima za ustupljene radnike

  • Oslobađa se teorijske obuke za bezbedan i zdrav rad ustupljenih radnika

  • Naručioca finansijski ne opterećuju bolovanja, godišnji odmori, odsustva radnika kod pružanja  usluge privremenog zapošljavanja / PP poslovi/

  • Oslobađa se računovodstvenih poslova za obračun zarada

  • Oslobađa se bankarske provizije za keš isplatu/prenos zarada radnika

  • Smanjenje troškova za službu kadrovskih poslova

  • Preraspodela bilansnih pozicija “zarade zaposlenih“ na  “troškove usluga“

  • Uvek obezbeđeni rezervni izvršioci za slučaj odsustva, bolovanja

  • Angažovanje radnika na bilo koji rok

  • Naša agencija  je poslodavac i poreski obveznik za sve obezbeđene radnike

KADROVSKE USLUGE

  • Obezbeđivanje potrebnog broja radnika kroz regrutaciju i selekciju kandidata

  • Zaključivanje ugovora o radu  i upućivanje na rad kod Naručioca

  • Prijava i odjava radnika na socijalno osiguranje

  • Redovno mesečno obračunavanje i isplata zarada radnicima /platni autsorsing/

  • Vodjenje svih obaveznih kadrovskih evidencija i obaveštavanje radnika

  • evidencija o bolovanjima

  • evidencija o porodiljskim odsustvima

  • evidencija o odmorima

  • evidencija o povredama na radu

  • popunjavanje poreskih izveštaja za zaposlene

  • M4 izveštaj za svakog zaposlenog

  • Svi ustupljeni radnici su dodatno kolektivno osigurani od povreda na radu

  • Naša agencija odabrane kandidate zapošljava kao svoje radnike a zatim ih ustupa klijentu.

  • Naša agencija  preuzima ulogu formalnog i pravnog poslodavca i preuzima odgovornost za čitav proces administrativnog vođenja zaposlenih

Izmedju naše agencije  i radnika potpisuje se

  • Ugovor o radu

  • Ugovor-nalog za rad kod Naručioca/Korisnika usluga

CENE USLUGA

Prilikom ugovaranja naknade za svoje usluge  koristimo različite vrste obračuna (satnice, dnevnice,  mesečne naknade, obračunski koeficijenti r. mesta itd.)

Provizija naše kompanije, najćešće se ugovara u procentualnom iznosu od BRUTO II plate radnika, prema sledećem modelu:

Trošak po radniku=Bruto II zarada + provizija + PDV

Napomena: Bruto II zarada obuhvata neto zaradu radnika, uvećanu za sve poreze i doprinose u skladu sa Zakonom, topli obrok i mesečne troškove prevoza od kuće do radnog mesta i nazad.

Napomena: Klijenti imaju pravo na povraćaj PDV-a obračunatog u svakoj fakturi.

Cene usluga ustupanja ljudskih resursa mogu da budu izražene u ceni radnog sata Bruto sa svim porezima i doprinosima, i provizijom za usluge,  a prema cenovniku-ponudi  naše agencije.

Model obračuna:

Trošak po radniku=Bruto cena po satu x ostvareni sati  + PDV 

Poslednjeg dana u mesecu, za dugoročne poslove ili završetkom posla za AD-HOK poslove, Korisnik usluga /klijent/  overava i šalje  Pružaocu usluga (našoj agenciji), ostvareni radni učinak, i to br. dnevnica ili radne sate,  odnosno potvrdjuje ugovorenu cenu, a naša agencija fakturiše usluge angažovane radne snage /izdaje račun za izvršene usluge

Spremni smo da Vam se odazovemo u bilo koje vreme za dogovor i uspostavljanje obostrane uspešne saradnje.

Potrebno je samo da kontaktirate naš  tim na broj: 063 479 580  a  sve ostalo je na nama.

Codex Trade - Vaš pouzdan partner za privremeno zapošljavanje i Outstaffing usluge!

UKOLIKO IMATE POTREBE ZA USLUGAMA ZAPOŠLJAVANJA STRANIH RADNIKA POGLEDAJTE I NAŠU PREZENTACIJU ZA DOVODJENJE RADNIKA SVIH PROFILA SA FILIPINA NA

https://filipinskiradnici.rs/